Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie

Łoniów 124, 27-670 Łoniów

TELEFON 511- 057-111

 

 

Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla wychowanków Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie w roku 2023

 Łoniów dnia  12.12.2022 r.

 

 REF.26.3.2022

 

  ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Na: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla wychowanków Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie w roku 2023”                               
   

Dla zamówień których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł. netto

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie

Łoniów 124

27-670 Łoniów

      

  1. Opis przedmiotu zamówienia   

 

Kod CPV – 55321000  usługi przygotowywania posiłków                                                                                             55322000-3  usługi gotowania posiłków                                                                                                                  55520000-1  usługi dostarczania posiłków

 

Przedmiotem zamówienia jest „ Przygotowanie i dostarczanie posiłków ( usługa cateringowa) dl wychowanków Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie w roku 2023

 

  1.     Szczegółowy zakres zamówienia :

 

  1. Usługa obejmuje przygotowanie , ugotowanie i dostarczenie ok. 40 posiłków dziennie dla dzieci i młodzieży. Podana ilość jest wartością szacunkową i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
  2. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki
  3. Realizacja zamówienia przez pięć dni w tygodniu ( tj. od poniedziałku do piątku) w dni robocze.
  4. Posiłki Wykonawca dostarczy do siedziby Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie .z podziałem na cztery domy wchodzące w skład Centrum tj. Dom nr 1, Dom nr 2, Dom nr 3, Dom nr 4, ( oddzielnie zupa, oddzielnie drugie danie)
  5. Posiłki powinny być dostarczone w zbiorczym opakowaniu termoizolacyjnym gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw.
  6. Godziny dostarczenia posiłków: do 13.00 do 14.00
  7. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem w sposób zgodny z przepisami sanitarnymi właściwymi ze względu na rodzaj prowadzonej działalności
  8. Posiłki powinny być różnorodne, niepowtarzające się w ciągu kolejnych 5-ciu dni.Posiłki powinny być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Powinny być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadać aktualne terminy ważności.
  9. Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla dzieci i młodzieży.
  10. W trakcie wykonywania usługi Zamawiający zastrzega możliwość każdorazowego sprawdzenia jakości i ilości dostarczonych posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i jakość zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu Zamawiający kosztami obciąży Wykonawcę.
  11. Podana w ofercie cena za dostarczenie 1 posiłku musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Zamawiającego, w tym także koszty transportu.
  12. Przez okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za 1 posiłek ( zgodnie ze złożoną ofertą)
  13. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP

 

  1. Warunki realizacji zamówienia

1.Powiadomienie Wykonawcy o ilości posiłków do przygotowania na dany dzień będzie dokonywane telefonicznie w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godziny 9.00

2. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport oraz dostarczenie na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi.

3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciem pokarmowym.

4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność  prawną i materialną wobec organów kontroli w zakresie wykonywanej usługi.

5. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli dotyczącej realizacji zamówienia. Nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm odnośnie dostarczanych posiłków sprawować będzie wyznaczony przez zamawiającego pracownik.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku :

a) dwukrotnego dostarczenia posiłków niespełniających wymagań jakościowych i ilościowych. W tym celu Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badań w zakresie ustalenia ich jakości. Jeśli badania potwierdzą nienależyte wykonanie usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów tych badań

b)    dwukrotnego dostarczenia posiłków w godzinach późniejszych, niż ustalone w zapytaniu ofertowym

7. Wykonawca przedstawiać będzie Zamawiającemu przygotowany jadłospis na dany miesiąc

8. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych do 14-ego dnia roboczego następnego miesiąca

9. Wykonawca dostarczy fakturę zawierającą ilość przygotowanych w danym miesiącu posiłków ( ilość będzie sprawdzana każdego dnia przy dostawie)

10. Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowości wystawienia faktury dokona jej zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, faktura zostanie zwrócona wykonawcy. Faktura po korekcie i ponownym zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia jej korekty. Wyjątek będzie stanowić miesiąc grudzień 2023 r. kiedy faktura powinna być dostarczona Zamawiającemu w ostatnim dniu żywieniowym w tym miesiącu do godziny 10.00.

11. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości dostarczonych gorących posiłków razy cenę jednostkową za gorący posiłek.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2023 r  do  31.12.2023 r
  2. Zamawiający zastrzega zwiększenie dostawy  o  20 %. 
  3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu niezrealizowania pełnego zamówienia

 

  1. Jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia kwoty  do ceny najkorzystniejszej oferty.

 

  1. Opis przygotowania oferty:
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta Wykonawcy winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  3. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik       Nr 1 do niniejszego  zaproszenia, oraz prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo-cenowy załącznik Nr 2.
  4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie i opatrzone własnoręcznym podpisem osoby podpisującej ofertę.

Oferta nie odpowiadająca warunkom w zapytaniu ofertowym nie zostanie rozpatrzona.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w wersji papierowej do dnia 23.12.2022 r do godziny 9:00 (decyduje data i godzina wpływu)  na adres:  

Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie

Łoniów 124

27-670 Łoniów

Tel 511 057 111

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.12.2022r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

 

  1. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: cena 100 %.

 

Cenę ofertową stanowi cena netto łącznie (wraz z podatkiem VAT łącznie brutto) jaką Zamawiający jest   obowiązany zapłacić Wykonawcy za oferowany przedmiot zamówienia.

  • Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu  oferty            stanowiącym  załącznik  Nr 1 do niniejszego zapytania.
  • Cena oferty winna uwzględnić wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych      cyfrowo  i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  • Wykonawca   ponosi   odpowiedzialność   za   właściwe  określenie   stawki  podatku od towarów i usług VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

  1. Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty

1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1) oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu.

  1. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

3) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

2.  Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte postępowaniu kryterium najniższej ceny.

 

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania.

 

  1. Dodatkowe informacje:

 

  • Zamawiający przewiduje podpisanie umowy z Wykonawcą, wg projektu umowy
    zał. Nr 3 do  zaproszenia, gdzie zawarte są istotne postanowienia.
  • Wybrany Wykonawca ma obowiązek zgłosić się w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w celu podpisania umowy.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania,
    nie dokonując wyboru oferty,  bez podawania przyczyny.

 

  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych  dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem :

https://centrumdomowloniow.naszaplacowka.pl/     i zał. Nr 4.

 

  1. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

 

  1. Formularz oferty                                                          –zał.  Nr 1
  2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy         - zał.  Nr 2
  3. Wzór   umowy                                                              - zał. Nr 3 
  4. Oświadczenie na przetwarzanie danych osobowych   - zał. Nr 4

 

 

 

 

 

 

                                                                                                        

Zatwierdzam

 

 

 

 

 

 

 

Sporządził

Załączniki:

Zaproszenie do składania ofert

Utworzono dnia 14.12.2022, 09:08

Oświadczenie na przetwarzanie danych osobowych

Utworzono dnia 14.12.2022, 09:08

Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy

Utworzono dnia 14.12.2022, 09:08

Wzór umowy

Utworzono dnia 14.12.2022, 09:08

Formularz oferty

Utworzono dnia 14.12.2022, 09:08

Informacje

Liczba wyświetleń: 67
Utworzono dnia: 14.12.2022

Historia publikacji

  • 14.12.2022 09:09, Administrator
    Edycja dokumentu: Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla wychowanków Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie w roku 2023
  • 14.12.2022 09:08, Administrator
    Dodanie załącznika: Zaproszenie do składania ofert
  • 14.12.2022 09:08, Administrator
    Dodanie załącznika: Oświadczenie na przetwarzanie danych osobowych