Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla wychowanków Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie w roku 2023
Łoniów dnia 12.12.2022 r.
REF.26.3.2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla wychowanków Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie w roku 2023”
Dla zamówień których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł. netto
- ZAMAWIAJĄCY:
Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie
Łoniów 124
27-670 Łoniów
- Opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV – 55321000 usługi przygotowywania posiłków 55322000-3 usługi gotowania posiłków 55520000-1 usługi dostarczania posiłków
Przedmiotem zamówienia jest „ Przygotowanie i dostarczanie posiłków ( usługa cateringowa) dl wychowanków Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie w roku 2023
- Szczegółowy zakres zamówienia :
- Usługa obejmuje przygotowanie , ugotowanie i dostarczenie ok. 40 posiłków dziennie dla dzieci i młodzieży. Podana ilość jest wartością szacunkową i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
- Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki
- Realizacja zamówienia przez pięć dni w tygodniu ( tj. od poniedziałku do piątku) w dni robocze.
- Posiłki Wykonawca dostarczy do siedziby Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie .z podziałem na cztery domy wchodzące w skład Centrum tj. Dom nr 1, Dom nr 2, Dom nr 3, Dom nr 4, ( oddzielnie zupa, oddzielnie drugie danie)
- Posiłki powinny być dostarczone w zbiorczym opakowaniu termoizolacyjnym gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw.
- Godziny dostarczenia posiłków: do 13.00 do 14.00
- Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem w sposób zgodny z przepisami sanitarnymi właściwymi ze względu na rodzaj prowadzonej działalności
- Posiłki powinny być różnorodne, niepowtarzające się w ciągu kolejnych 5-ciu dni.Posiłki powinny być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Powinny być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadać aktualne terminy ważności.
- Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla dzieci i młodzieży.
- W trakcie wykonywania usługi Zamawiający zastrzega możliwość każdorazowego sprawdzenia jakości i ilości dostarczonych posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i jakość zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu Zamawiający kosztami obciąży Wykonawcę.
- Podana w ofercie cena za dostarczenie 1 posiłku musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Zamawiającego, w tym także koszty transportu.
- Przez okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za 1 posiłek ( zgodnie ze złożoną ofertą)
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP
- Warunki realizacji zamówienia
1.Powiadomienie Wykonawcy o ilości posiłków do przygotowania na dany dzień będzie dokonywane telefonicznie w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godziny 9.00
2. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport oraz dostarczenie na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciem pokarmowym.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli w zakresie wykonywanej usługi.
5. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli dotyczącej realizacji zamówienia. Nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm odnośnie dostarczanych posiłków sprawować będzie wyznaczony przez zamawiającego pracownik.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku :
a) dwukrotnego dostarczenia posiłków niespełniających wymagań jakościowych i ilościowych. W tym celu Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badań w zakresie ustalenia ich jakości. Jeśli badania potwierdzą nienależyte wykonanie usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów tych badań
b) dwukrotnego dostarczenia posiłków w godzinach późniejszych, niż ustalone w zapytaniu ofertowym
7. Wykonawca przedstawiać będzie Zamawiającemu przygotowany jadłospis na dany miesiąc
8. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych do 14-ego dnia roboczego następnego miesiąca
9. Wykonawca dostarczy fakturę zawierającą ilość przygotowanych w danym miesiącu posiłków ( ilość będzie sprawdzana każdego dnia przy dostawie)
10. Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowości wystawienia faktury dokona jej zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, faktura zostanie zwrócona wykonawcy. Faktura po korekcie i ponownym zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia jej korekty. Wyjątek będzie stanowić miesiąc grudzień 2023 r. kiedy faktura powinna być dostarczona Zamawiającemu w ostatnim dniu żywieniowym w tym miesiącu do godziny 10.00.
11. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości dostarczonych gorących posiłków razy cenę jednostkową za gorący posiłek.
- Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2023 r do 31.12.2023 r
- Zamawiający zastrzega zwiększenie dostawy o 20 %.
- Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu niezrealizowania pełnego zamówienia
- Jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
- Opis przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta Wykonawcy winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Ofertę należy sporządzić według formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia, oraz prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo-cenowy załącznik Nr 2.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie i opatrzone własnoręcznym podpisem osoby podpisującej ofertę.
Oferta nie odpowiadająca warunkom w zapytaniu ofertowym nie zostanie rozpatrzona.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej do dnia 23.12.2022 r do godziny 9:00 (decyduje data i godzina wpływu) na adres:
Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie
Łoniów 124
27-670 Łoniów
Tel 511 057 111
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.12.2022r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.
- Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: cena 100 %.
Cenę ofertową stanowi cena netto łącznie (wraz z podatkiem VAT łącznie brutto) jaką Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za oferowany przedmiot zamówienia.
- Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
- Cena oferty winna uwzględnić wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu.
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
3) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte postępowaniu kryterium najniższej ceny.
- Zawiadomienie o wyborze oferty
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania.
- Dodatkowe informacje:
- Zamawiający przewiduje podpisanie umowy z Wykonawcą, wg projektu umowy
zał. Nr 3 do zaproszenia, gdzie zawarte są istotne postanowienia. - Wybrany Wykonawca ma obowiązek zgłosić się w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w celu podpisania umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania,
nie dokonując wyboru oferty, bez podawania przyczyny.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem :
https://centrumdomowloniow.naszaplacowka.pl/ i zał. Nr 4.
- Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
- Formularz oferty –zał. Nr 1
- Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. Nr 2
- Wzór umowy - zał. Nr 3
- Oświadczenie na przetwarzanie danych osobowych - zał. Nr 4
Zatwierdzam
Sporządził